The average person spends two weeks of their lives kissing

tänkte bjuda på lite bilder från gårdagens pokerkväll som jag med stor besvikelse inte vann.. den lyckliga vinnaren av 60 kr blev istället johannes,så grattis till han;)






POKEEERRRR!!


Den lycklige vinnaren;)

Nu har jag städat mitt rum nästan klart (datorn såg så söt ut att jag var tvungen att ta en pause). Resten av dagen ska jag nog kolla på idol för att se vilka som gick vidare igår och bara ta det det lugnt. Ikväll kommer det hit ungefär samma folk som igår och vi ska se på harry potter och fångare från azkaban och harry potter och den flamande bägaren eftersom varken Lina eller Mimmie har varit så duktiga på att hålla sej uppdaterade på harrypotter fronten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0