sometimes two hearts just can´t dance at the same beat

Min kära vän canon fick följa med till skolan idag eftersom jag och lina skulle ta lite kort till sista lektionens arbete då vi skulle besöka caféet cup of love och ställa några frågor. Hon var väldigt trevlig och glad, caféet är grymt mysigt. Efter att vi ställt våra frågor bjöd hon oss på fika, hur snällt var inte det?! :D


Apelsin och passionsfrukt juice och två av dessa var fick vi, jag har länge velat smaka dom och goda var de verkligen!





Jag har städat mitt rum och nu ska jag kolla lite bloggar. Ikväll blire Bio I rymden finns inga känslor jag tror den är jättre bra och taggar till tusen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0