du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

komme just hem från stina, asfalten lukatade sommar.
Efter skolan for vi direkt och tränade på 360, vi åt gooa köttbullar som Per varit så duktig och gjort, vi pluggade flitigt ( eller stina pluggade flitigt och jag fattade inte så mycket av vad jag höll på med..) och så klart kollade vi på Hollywood fruar, men jag tyckte dock inte att det var lika kul som vanligt ikväll, jag vill inte se dom sitta på varsin stol och prata jag vill att vi ska få följa dom hemma och helst Maria.



Morgon dagen blir inte så jobbig med matte och på svenskan ska vi se en dansuppvisning sedan slutat vi, känns skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0