Slow it down, make it stop, or else my heart is going to pop

snoozade bara en gång i morse ( duktigt av mej där ) så nu är jag klar 40 min innan jag behöver fara, ganska skönt då hinner man ta det lugnt istället för att stressa massa;)
Igår skede ett litet mirakel i baldersklassrum, Linnea Forssell fick G på fysik provet!!:D asså ingen kan typ förstå lyckan/lättnaden, haha. igår på kvällen var jag med Stina, vi gick en liten trevlig promenix till ica och sedan till pennstigen. Vi bakade ananspaj och såg den lite smått laggande hundtricket, en väldigt bra torsdagskväll:)

Idag äre ju fredag, veckerna går så himla fort, skönt äre iallafall. Ingen jobbigdag alls med 3 lektioner och slutar 2 och ikväll blire maskerad, haha det blir nog spännande det;)

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Söt bild :D

2010-03-19 @ 23:45:19
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0