How did we get here? I used to know you so well

sitter här och kliar på några få av mina alltför många myggbett,  är på bra humör idag.

Jobbet idag var kul, jag drack mitt första kaffe, jag och lisa ska dricka lite varje dag på jobbet så om ca 3 veckor är vi rutinerade kaffe drickare;)

Slutade kl 3 och då for jag och stina på stan, jag blev en lycklig ägare till ett par cykelbyxor och ett lila volang linne som jag kommer inviga på Midsommar. 

När jag komme hem fick jag även se att mitt hm baket hade kommit, så nu är jag en tunika och ett par solglasögon rikare. Hatten såg dock jätte kul ut så den blir det att skicka tillbaka den men jag är nöjd ändå.


En väldigt bra dag och snart ska jag och bror min se filmen Fighting, he blir nog mega


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAha, men vi fuska idag :(

2010-06-24 @ 23:42:27
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0