Sometimes we all need to sing a long Just let it out push your heartache away

Sitter här och är väldigt trött, Hoppas även på att maten ska bli klar snart eftersom jag är hungrig.
Slutade kl 12 idag, typ just då det värsta regnet kom och så skulle jag cykla till stan för att se min kusin Milla som var med i småstjärnorna. Du kan ju gissa hur blöt jag var när jag komme fram, även fast jag hade en paraply, kändes som om jag aldrig varit så blöt i hela mitt liv... Men det var värt det eftersom jag fick se Milla gå vidare till finalen och så fick jag se min nyaste kusin, Pelle, hur söt som helst med sina hörselkopor som tryckte ihop hans kinder<3
Efter det möte jag upp stina och vi köpte lunch som vi åt på mammas jobb och drack chococoffie.

Ikväll ska jag vara med Några fina vänner och njuta av ledigheten.


jag och Milla för väldigt länge sedan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina små älsklingar

2010-07-16 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0