you are my sun

jag och stina var så duktiga så på 360, kul vare också vill jag lova;) på hem vägen stannade vi på ica eftersom ett hm paket hade kommit så jag hamtade ut det, något vad besviken jag blev när det bara var saker till Linus och mamma.... aja men i nästa paket kommer det bara vara mina saker så jag har ju någe att se fram emot som stina sa, hon har väl rätt antar jag;)
Vi gjorde goooa mackor och hade tänkt kolla i hm katalogen ( som jag vet att jag såg för inte så länge sen) men den var spårlöst försvunnen, den finns ingenstans när vi vill ha den.... Aja men vi kollade lite american pie också innnan flickan for hem, men en trevlig kväll vare då iallafall;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0