she filled my half empty cup

Tjenare alla monster diggare!;) steg upp någon gång, åt lunch osv sedan gick jag och stina till ica och pantade burkar så buss biljetten till ume ska bli lite billigare, 101,50 kr fick vi ihop, inte dåligt! och bra för miljön också;)
Efter det gick jag till pojken min, for ganska snappt till hans farmors syster ( tror jag att det var) och åt jätte god Middag, spelade pingis ( jag hade gasnka snygga moves;) ) , sjöng singstar, dansade på dansmatta och körde en sångtävling på finska, haha, kul vare iallafall;)


 
Jag och denna skönaböna drar till ume imorgon, det blir super;) Hoppas bara jag somnar föra kl 4 eftersom jag ska upp kl 7... vi får väl se hur det kommer att gå efter att ha stigit upp vid 12 dom senaste dagarna;) 


Kommentarer
Postat av: stinadenfina

Heheh vi vet ju hur det gick med det. Men 2 timmar är väl alltid nått;)

MEn hur som helst TACK för en TOPPEBn DAG var nå så svinigt kul! DU är bäst dU!

2010-01-05 @ 00:05:07
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0