I'm too proud for love But with eyes shut It's you I'm thinking of

Då har man överlevt första dagen i skolan efter ett långt lov fast man kommer som fort in i skolalltet ganska fort. Om du frågar mej tycker jag att den första veckan eller iallafall de första dagen efter jullovet ska vara gasnka chill men tydligen inte, lektioner direkt..;) hade ett nytt ämne idag fast det var inte så kul men vi fick sluta lite tidigare från den, då började vi gå mot balder för att ha fysik. Hann träffa Mikael också en liten liten stund innan den börjde. Jag hade bestämt mej att om jag gick in med inställningen att "jag är bäst på fysik och fattar allt som har med fysik att göra" så komme allt gå super. Den inställningen försvann så fort Fysik läraren öpnnade munen och sa någe helt obegripligt...

Ikväll blire att gå en promenix med min käre vän Stina sedan ska vi nog se Twilight ( blir som aldrig less den filmen)



Ha en trevig kväll, det kommer jag att ha=)

Kommentarer
Postat av: stinadenfina

Hahah vi la in samma bild!

2010-01-11 @ 17:22:36
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0