I´m yours to hold


Jag och Miakel såg på grease igår, det är en film man kan se typ hundra gånger, man blir som glad av den:P

Men idag hade jag sovmorgon till kl 10 hade fysik sen fick vi veta att vi inte hade någon tms så då slutade vi kl 11, eftersom vi inte hade någon gympa häller=D det gillas, jag, frida, sandra, lina och Marcus for på frasses och åt, mumsigt. Sedan gick vi på stan, jag hämtade mitt ID kort och hade tänkt köpa gossip girl sesong 2 men den har inte kommit än... aja men den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge brukar dom ju säga;) Nu ska jag göra ergonomi eftersom det blev inte så mycket av det igår(A) hihi
sen blire TV innan jag far på 360 och tränar med mamma och mormor tror jag att det blev;)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0