don't you let me go tonight

jag borde sova men är verkligen inte trött... Aja men dagen har varit fin=) for till stina där vid 3 vi kollade på video från när hon och freddan gäddan var småttingar, hittade inte HM katalogen så vi kollade lite på internet, fickade gooooda flingor och spelade Monopol, jag vann ( borde ha gjort iallafall..) Sedan där vi 6 var far min snäll och hämtade mej.
Halv 7 komme jon, lina och Stina. Vi hade det roligt, spelade ett spel, pratade och såg the notebook ;)

Imorgon har jag inga planer, vi får väl se vad dagen bjuder på;)


Kommentarer
Postat av: stinadenfina

Hahahahah det var det roligaste jag hört! Du vinna?!

Njjaaa så vare nog inte riktigt va? men jag kan alltid ge dig privatlektioner vänner;)

2010-01-09 @ 10:16:00
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0