you know I'd walk A thousand miles If I could Just see you Tonight

Tjenare tjenare dagen har varit bra, efterskolan gjorde jag goood middag och kollade på that 70 show ( som alltid (A) ) sedan bar det av mot 360, blev att stressa massa men vi hann, typ... men vi fick vara med på passet iallafall, kul vare! Efter att vi var klara och svetten ran, for vi hem till mej och satte oss med näsorna i matte bökerna. duktiga är vi! och för en gångs skull kändes matten bra, hur kan detta komma sej? har jag gått och blivit smart?
Men tog pause i matten en stund för att se på Glee=) sedan fortsatte mattandet;) nu har flickan farit hem och jag ska väl snart gå och lägga mej tror jag.

Imorgon äre FREDAG!!=D=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0