isn´t it obvious that I love you

" vad hände med all matte jag skulle göra idag!?" jag frågar mej själv denna fråga typ 1000 gånger varje sekund.. haha jaadu den blev inte av, eller jag och lina satt kvar på balder och försökte göre lite matte medans vi väntade på skjus men inte blev vi klokare på det inte;) MEN imorgon då blir det hårda tag! ska göra massa massa massa matte!  jag har iallafall gjort power point presentatioen nu, känns skönt, blev lite krångel med bilder osv och så hann ju jorre komma hem innan jag var klar men han blev inte så arg som jag trodde. Efter att ha gjort min fina presetation hann jag umgås mej pojken också, Ojoj vad den pajken kan få mej skratta!


Kommentarer
Postat av: sandra

visst är det;)

tack!:)

2010-02-02 @ 16:39:27
URL: http://saandrabjork.blogg.se/
Postat av: Mikael

Haha , du och pluggning Linnéa xD

2010-02-02 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0