Life is for deep kisses, strange adventures, midnight swims and rambling converstations

är riktigt nöjd med vad jag har presterat i dag, steg upp tidigt för att gå en sväng på stan där jag uträttade några små ärenden. Bland annat var jag på bibblan, har nu två nya böcker jag längtar att få sätta tänderna i.

Städade mitt rum, så nu är det fint. Rensade även skrivbordet på datorn, så där är det även fint
Gick och hängde med Stina, skrattade så tårarna rann där ett tag! Nu sitter jag här och lyssnar på alla andras spotify listor förutom min egen för jag blev plötsligt väldigt spyless på min egen.
Snart ska jag gå och göra mej klar för att fara till Johannes som fyller hela 18 år idag!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

wow vilken fin bild på dig!

2010-12-27 @ 18:54:35
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Stina din vän som du kommer måste klara dig utan på nyår!

Galet SNYGG BILD!!!

2010-12-28 @ 01:26:02
URL: http://stiinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0