Hem ljuva hem

Äntligen hemma! har varit på semester med familjen ner till Göterborg och eftersom mamma tror att om jag skriver på bloggen att vi far bort kommer inbrotts tjuvar hit, haha, så därför har jag inte skrivit på väääldigt länge.. Men är iallafall hemma nu och ojoj vad skönt det känns, är sjukt less på att åka bil och sedan har jag saknat spotify väldigt mycket och kompisarna såklart;)

Tänkte bjuda på lite bilder från resan.

Vi åkte på söndag härifrån och stannade i gävle över natten. På måndagen komme vi fram till göteborg

Måndag

Här bodde vi, på Linnégatan, ca 10 min gångväg till centrum

Efter att ha dumpat alla våra grejor i lägenheten gick vi på resturangen rumpanbar där vi åt väldigt goda pizzor
     
Mättaochbelotna gick vi till parken slotsskogen innan vi styrde stegen tillbaka till oss.



Tisdag
Vi inledde dagen med att shoppa och tog sedan efter lunch någon gång en guidadtur med tåget stinsen



Vi köpte gott från en choklad och karamell fabik



Efter att ha spenderat lite mer tid på stan och ätit middag for vi på liseberg






utsikten från pariehjulet


Jag och linus åkte parisehjulet, vi försökte även vinna några stora chokladkakor men misslyckades. Eftersom vi komme dit så sent och liseberg stängde tidigare än vi trott så hann vi inte så mycket. Hade velat åka Flumride vilket var synd att det inte hanns med..

Jag och bror införskaffade oss varsitt par converse den dagen och ÅHHH vad jag älskar dom<3





Detta är allt jag orkar just nu, kanske lägger upp lite mer senare, ska kolla bloggar,facebook och lyssna på efterlängtade Spotify nu ;) 


Kommentarer
Postat av: Lina

Det där såg ut som en riktigt trevlig resa hurrudu!Och grattis till Conversen! =D Du ska veta att jag har saknat dig så va med mig snart? :]

2010-08-12 @ 07:59:26
URL: http://linastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0