I wish my smile was your favourite kind of smile

om jag var tvungen att välja den bästa dagen i göteborg blir det Onsdagen

Vi började dagen med att fara på universeum





Vi träffade typ alla i hitta nemo, även Doris fast hon var ganska kamera skygg












Efter lunch for vi till Lena och Fredriks stuga


Jag, Milla och Sally plockade blåbär



Vi målade stenar och löv






Vi slog iväg kastanjer

Utsikten från stugan btw;)





Vi gick ner och fiskade krabbor med musslor och när vi var klara släppte vi såklart tillbaka dom;)






Fina Pelle


Jag, Milla och Sally gick ut och blåste upp ballonger utan att använda händerna



Milla gjorde olika frisyrer på mej och den här tyckte hon att jag blev finast i ;)



ojojoj vad många bilder det blev! aja men nu ska jag gå och vara med stina, det känns som det var år sedan men det var det ju inte, 12 dagar igentligen men det känns som en evighet!


Kommentarer
Postat av: Mimmie

haha, vad söt du blev i tofsar ;)

2010-08-12 @ 17:07:17
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina bilder :D <3

2010-08-13 @ 13:50:17
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0