Tisdag 13 april

dagen blev inte som jag hade planerat. Steg upp och plötsligt fick jag jätte ont i magen från ingestans, tänkte att det skulle gå över så jag cyklade till skolan. Väl på skolan började jag må jätte illa och sprang till en toa för att spy.
Pappa fick komma och hämta mej, Lina var värdens finaste som väntade med mej<3
 vi misstänkte att det var blindtarmen som jag haft problem med en gång tidigare för 5 år sedan.  Fick en tid på Erikslid 14.50. I väntan på att få fara låg jag på soffan och hade jätte ont. drack ett halft yoghurtglas men fick inte i mej någe mer. 

På erikslid gjorde dom några tester, dom kunde inte hitta någe fel men misstänkte blindtarmen, jag fick typ panikattack när dom skulle ta blodprov i amrvecket ( som verkligen är det värsta jag vet.. och jag var så jäkla trött och hade så ont) och spydde. 

Då skickade dom mej till Akuten, där mådde jag lite bättre. Dom ville ta blodprov i armvecket här också, denna gång fick jag ingen panikattack men det var as jobbigt...

En timme senare fick vi fara hem eftersom jag mådde mycket bättre men har fortfarande  ont i magen men inte lika mycket längre. 

Ska dit imorgon för lite mer prover för att se att det blivit bra. 

har nyss ätit middag, väldigt gott med tanke på att det sanaste jag åt var yoghurt vid kl 12.

Bror min som jag tycker väldigt mycket om just nu har farit på ica och köpt en piggelin till mej :)

Nu är jag väääldigt trött, ska vila framför tv:n och njuta av min piggelin.

  


Kommentarer
Postat av: stina

du gjorde mig riktigt orolig vännen<3.

Bäst för dig att det inte händer nått sånt igen!! Jag är för rädd om min Linnéa hon inte ha en liten skråma.

2010-04-13 @ 20:50:26
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/
Postat av: maccke

krya på dej:)

2010-04-14 @ 14:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0