you make me want to feel Things I've never felt before

Komme hem för ett tag sen efter att varit barnvakt åt min kusin, fanny, med Stina. Och det var då inte jobbigt, vi ritade, kollade på disney chanel och sen gick hon och la sej där vid 9;) då såg jag och stina film, käkade godis och sen satt vi lite vid datorn. Vi fick godis, chips, popcorn, dricka, hyrd film och 125 kr var, ganska så värt om du frågar mej;)
Annars idag så stina bland annat gjort matte i nästan 3 timmar, jag hade tänkt göra fysiken medans men insåg att jag har glömmt papperen på skolan... inte bra, för det är till på måndag;)haha men medans hon gjorde matte läste jag Syskonkärlek, trodde först att den skulle vara jätte äcklig efter som det hadlar om 2 syskon som blir kära i varandra men den var jätte fin! fick låna den av stina så ikväll blire och läsa den;) hjälpte stina lite med matten också:) Sen blev det lite stressigt efter som vi hade 1 och en halv timme på oss att hyra film, köpa godis, göra middag och sen fara till Fanny. Men vi klarade tack vare Stinas blåa pärla;)

Men nu är jag trött efter inte så många timmars sömn inatt, hare bra


gammal bild från malorca 2008


Kommentarer
Postat av: Stinafina

Vilka supernannys vi är alltså;)Men å andra sidan vem är förvånad? det är ju oss vi snackar om ?;)

2009-09-06 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0