the greatest thing you´ll ever learn, is just to love and be loved in return

komme hem för ett litet tag sen från träning med Jimmy från 12 till halv 2, jobbigt vare och en annan jobbig sak är att det fortfarande är träning ikväll halv 5 till 7... känndes bara "lite" jobbigt.. aja men vad gör man..

Helgen har iallafall bra. I fredag var jag med Stina, vi gjorde kort, armband, kollade på idol, åt gott och körde lite nork karaoke;) trevligt trevlig;)

 








I lördags började jag med att slipa min bänk, ont i armen hade jag sen.. efter det for jag till Mikael, vi for till hemma kväll och ica för att hyra film och köpa godis;) efter vi komme hem någon gång komme släcktingar och firade Jorre, då blev det fika;) sen for vi hem till mej, såg Marley och jag, åt godis och hade det almänt mysigt. Jag var jätte trött. fråga mej inte varför... Vi gick och la oss ganska tidigt iallafall. sovde ganska så dåligt som vanligt men aja

 

 



Snart kommer mormor som ska äta här tror jag,hare bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0