Se på mig, som du gjorde då När jag var allt som du litade på

Goddagens, är på ovanligt bra humör för en söndag, vad kan det bero på? jaadu vet inte riktigt... Idag har jag iallafall gjort lite matte, gått till Mikael och hämtat min mobil som jag glömde där igår, följt mamma på stan (fick en bok på köpet), gjort lite mer matte och nu sitter jag här.
Boken mamma var så bussit att bjussa på är den nya boken av Stephenie Meyer (hon som har skrivit Twilight), den låter inte så bra men det tyckte jag inte "om jag kunde drömma" gjorde häller så jag tror den är jätte bra;)

Nu blire att hjäpa mamma med maten sen fara vidare och möta stina på mitten därifrån ska vi bege oss till ledarutbildnings shafs;) hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0