I never thought I'd be in love like this When I look at you my mind goes on a trip

skoldagen var helt ok, bara svenska, engelska och skolfoto idag. blev väl sådär på klassfotot och på enskilda ser jag lite mysko ut...aja skönt att sluta ganska tidigt idag, ska nu göra engelska läxan och måla klart bänken innan jag drar mej till Mikael. vi ska kanske göra muffins och så blir det nog idol skulle jag tro;)

Igår var jag med Stina, vi var jätte duktiga och gick en ganska så lång promenix, sen gick vi hem till mej och hon fick sitt packet från mej. Jag var lite nervös över att hon inte skulle gilla det men hon blev jätte glad så det var ju bra;)



Men nu ska jag börja med engelskan, hare bra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0