I feel the best when I'm with you

skolan idag var bara ovärd känns det som.
¤ sovmorgon till halv 10
¤ svenska lektion med vikarie, vi skulle läsa Matilda, satte mej med markus och "läste"
¤Fick lunch rast en halv timme innan vi ingentligen skulle ha, så mega lång lunch rast
¤ hade engelska utan lärare och nada to do...
¤ arbetspass, skrev in engelska läxan sen blev det brandövning
¤Cad, ingen lärare igen, gjorde klart mitt hus så långt jag kunde
¤ for hem tidigare

Nu har jag varit duktig och städat mitt rum, känns skönt. efter maten ska jag vara med Stina=)
Nu ska jag plåga mej lite med att läsa Matilda.. hare bra;)


Mikael är sjuk.. hoppas han blir frisk snart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0