blås på det onda, ta bort alting svårt

fick sluta tidigare idag, härligt!=) jag började städa rumet men tröttnade så kom bara halvvägs. Snart ska jag göra mej klar för att fara på tränning, känns lite så där halv jobbigt att cykla till sunnanå i detta väder.. det är nu jag skulle haft en moppe!

Efter träningen ska jag se idol och sen blire väl heroes igen, lite jobbigt äre att det slutar så sent, jag är ju hälften död när väckarklockan ringen på mornarna..

Torsdagar brukar vara min deppar dag men idag har den varit helt ok och jag hoppas den fortsätter med det.
Stinas sms hjälpte mej att överleva den dryga mattelektionen;)

Längtar efter helgen.. men det är ju inte så länge kvar, bara några timmar till imorgon och sen 3 (eller 2?) lektioner sedan helg=)



Le love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0