Tjalol Mikael här! :)

Tjenare :)
Nu har flickvännen min fått mig att göra ett inlägg :O
Men men vad gör man inte för den man älskar mest av allt i denna värld :)<3

Hmm..
Vet inte riktigt vad man skriver på en blogg, kan väll dra det vanliga :)
Idag har jag sovit dåligt som fan :S, Mina syskon har Svinis och 41 graders feber, dom är inte så medvetna om vad dom gör på natten :P, Hehe.
Sen har pluggat Tms, det var drygt som fan, men min linje suger så vad gör man ;) (Bara plugg hela tiden :S).
Efter det kom min underbara Linnéa till mig :D, Det gjorde min dag väldigt mycket bättre <3 (Tack för att du finns där för mig <3), så vi for på Ica och köpte godis och snart blire Tacos och film hos mig :D, Hehe har fått Linnéa att se Star Trek och Die Hard med mig (a), Vi får se hur det går ;),

Älskar er alla! <3
Ha en bra kväll! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0