angel you sing about beautiful things and all I want to do is believe

har nu kommit hem från en underbar dag med stina och Luleå!=) hittade en massa saker dom är jag mega nöjd över(monki var rena rama paradiset!) men jag hittade inte allt så jag ska gå här hemma och leta lite också;)

Men Luleå var jätte kul! fast det var en läskig gubbe som var jätte "nyckter", han sa att han skulle spränga oss i luften om vi inte sprang iväg...sen åkte han samma buss som oss, när han kom i i bussen stälde sej han i gången och ropade "hej det är jag som är eran nya bussguide och nu ska alla hålla käften och ha en trevlig resa!" sedan kunde man höra honom småprata med sej själv där bak och när han äntligen skulle av ropade han " alla singelbrudar kan hoppa av med mej här!" när ingen hängde på sa han "vilken förlust, vilken förlust.." Tur att han inte skulle åka med hela vägen hem till skellefteå.  Annars så var bussturen kul med musik i öronen och snygga moves ;)













En fin fin dag helt enkelt<3 Men nu ska jag börja närma mej sängen;) imorgon äre farsdag och jag faktiskt köpt någe till Far min;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0