Var alltid dej själv alla andra finns redan

efter skolan har dagen spenderats med Stina=) vi for in på stan och kollade runt, jag hittade världens finaste klänning men ack vad den var dyr.. eller dyr och dyr tillräckligt dyr för att jag inte skull kunna köpa den..men vi fyndade iallafall kladdkaka och passionsfrukt på ica;) vi får hem till mej och åt en utsökt middag, efter det for vi hem till henne för att sätta oss framför Twilight och tjocka i oss kladdkaka mm, men dom hade skaffat en ny tv så vi viste inte hur vi skulle få igång dvdn på den så det blev ingen film, den blev att kolla på 5:an istället och prata och det är vi ganska bra på;)  Men nu ska jag lyssna lite på ondskan innan jag går och lägger mej, hare bra




Kommentarer
Postat av: Stina

heheh nä Kladdkaka är aldrig fel ;;) men vi får ta och se twilight någon annan dag ;);)

2009-05-20 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0