if I wanted silence I would whisper

dagen igår var ganska så skön, på morgonen hade vi körövning, sen på gympan gick jag Laestander och Lina en promenad, på matten gick vi också en promenad och fick leka i en lekpark, efter lunch fick vi glass och fruktsallad på spanskan och sen på no:n städade vi skolgården och fick sluta tidigare;)
Efter skolan for jag och Mikael hem till mej vi firade 1 ½ år med mega god Middag och en bra film, det var tänkt att vi skulle gå på bio men det blev kaiko så det blev att hyra film istället;) 

Idag ska mamma och jag pröva frisyren jag hade tänkt ha på skolavslutningen, vi får se hur det blir, sen vet jag inte riktigt vad som händer mer idag men ikväll blire att vara med roliga folk, hare bra 



 


 Älskar dej <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0