all good girls are home with broken hearts

Jag var med denna fina person igår, vi gick till ica och köpte naturgodis och satte oss i lekparken, vi satt där ett ganska bra tag medans vi pratade om allt mellan himmel och jord. Efter ett tag gick vi hem igen och gjorde jätte äklig sodastemat vatten blandat med jouice, inget hett tips om vi säger så! hahah. Jag var tvungen att fara hem kl åtta för att hämta hem allt från mormor, mamma och pappa har ju kommit hem nu, känns ganska skönt=)

Idag var det nationella prov i fysik.. det gick bättre än jag trott men inte jätte bra häller.. aja det får gå som det går och förhoppnings vis går det bra=) vi hade inte så mycket lektioner idag, Natonella, lunch, matte i 20 min, körövning och teknik, en ganska hyfsad dag tycker jag. kvällen känns jobbig... vi ska plocka skräp med laget  på ett jätte stort område som jag inte vet vad det heter... och vi får typ inte så mycket pengar för det häller... aja det är bara att fara dit och göra det bästa av det.
Idag var det varmt ute!








btw, jag hittade usb kablen i min brors väska, han var boven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0