You're everything I need and more, It's written all over your face

Goddagens=)
Igår så komme stina,simon och mikael hit och vi såg på robinson och åt en jätte god tårta som jag och stina hade gjort. Sen spelade vi tjejsnack, det var inte uppskatat av simon och Mikael, dom såg hällre på star wars, men jag och stina hade då kul,haha. Sen såg vi halva kyrkogårdsön sen for dom hem. Jag och stina upptäckte där vid halv ett att imorgon (idag) skulle vi vara med på en gudstjänst kl 10 och hjälpa till... haha så det var bara att ställa väckaren och stiga upp tidigt idag. Men det var ganska kul jag tände ljus för dom döpta och dom som dött. Efter det fick man fika så vi satt där och pratade en stund sen gick jag hem och hamnade framför datorn som vanligt;) haha




Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-24 @ 21:12:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0