Want to tell you just how good it feels when you look at me that way

Skolan var inte så jobbig idag och det är redan onsdag! dagarna går så fort! Vi fick sluta 10 över 1 idag, ganska så skönt=)
Har inte gjort så mycket här hemma typ kollat lite på spanskan och suttit vid datorn men nu tror jag att jag ska gå och se på tv eller någe sånt fram till middan sen blire att dra till träningen=)

I morgon ska jag och stina pröva freepowerdance, det tror jag kommer bli skit kul! =)


Jag vill som påstå att simon var fin i Stinas jacka idag ;)




Jag tror inte kell var så glad på mej igår när jag komme till tekniken och hade allt arbete hemma.. men jag höll mej sysel satt med att ta kort istälet;)

Kommentarer
Postat av: Stina

hahah inte ens den fick man ha ifred tänk att han inte kan köpa sin egna tunikor ;)

2009-03-11 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0