The world slows down but my heart beats fast right now

Jaadu vad har Linnéa Anna Catarina Forssell gjort i dag då? jaadu.. inte så mycket om vi säger så. Jag vaknade, åt frukost, såg oc, åt lunch, mer oc, satte på mej lite vettiga kläder, fick linus att gå till ica för att köpa glass, som mot betalning bakade jag kladdkaka, han komme hem, han hade köpt lite godis som han glatt bjöt snälla syster på, vi åt kladdkakan ( som smakade sådär..), ännu mer oc, dator, pappa komme hem, ännu mer dator och nja mer spännade saker kommer nog inte att hända;)

Jag ska ringa till Mikael någon gång sen också och se om jag kan komma föbi och hämta filmen som måste tillbax idag. Han ha föröigt varit i Malå idag, Imorgon ska han också dit men då med mej=)

Aja nu ska jag ringa till Mikael och se om han har kommit hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0