Söndag

Bowling igår, jag kan säga att jag är inte bra på bowling, jag komme sist men jag gjorde en strike så jag är lite stolt iallafall=)
Efter bowlingen for vi till Mikael och där bjöds det på blåbärspaj, mums=)

Idag har jag gjort abselut inget..trevligt avslut på lovet.. nemen jag har sett oc som vanligt, så när jag sitter där märker jag att allt blir ovanligt lyckligt och upptäcker att jag såg sista avsnittet.. shit i början av lovet var jag inte äns i mitten av 3:e seongen och så nu har jag sett klart sesong 3 och 4.. vad ska jag nu göra när jag inte har någe att göra? det är inte lika kul att se dom ingen..? 

Nu har jag just kommit hem från träningen, det gick bra tycker jag, det är inte länge kvar till tävlingen nu! vi ska ha en lång träning typ från 10-16 någon söndag det kommer bli jobbigt men det behövs, nu ska jag duscha sen glo på tv hela kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0