sometimes I think sometimes I don´t

Idag såg vi en tre timmars lång film, det var lite drygt och jag kan säga att man fick ont i rumpan! men den var iallafall ganska bra, det var en film om andravärldskriget, lite hämsk då och då...
Nu ikväll har jag och stina varit på 360 och kört freepowerdance, det var typ kul=) Hängde inte riktigt med överallt men iallafall=)
Sen efter det prövade vi massa maskiner i gymet, haha, vi måste ha sett roliga ut!

Men nu ska jag gå och se på tv sen någon gång ska jag väl gå och lägga mej, jag hoppas jag somnar tidigt för i morgon är det nationellaprov i engelska, jag hoppas det kommer gå bra, engelska är inte min starka sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0