Onsdag idag

Bygdsiljum idag, jag trodde det skulle vara jätte tråkigt och att jag skulle bli på jätte dåligt humör för jag är så dålig, men det gick bra=) Inget dåligt humör och jag lärde mej några nya saker, typ som att åka två i liften, haha.
I bussen hem var man ganska lagom trött kan jag säga men en trevlig dag har det då varit och nu ska jag snart gå och byta om fara på träning som börjar 7 idag istället för halv.


Dagens humör:  Glad faktiskt =)
Dagens önskan: Sommar skulle inte sitta fel
Dagens jag känner för: att ligga och slappa framför tv:n hela kvällen
Dagens doft: sopor
Dagens smink:
Inget idag
Dagens klädsel:  underställ och mjukis dress 
Dagens köp: inget
Dagens längtan:
Sommar!
Dagens kärlek: Mikael bergström♥
Dagens väder: soligt!!
Dagens jag vill inte: städa mitt rum, men måste göra det snart..
Dagens måste: träna
Dagens mat:    fiskpinnar;)
Dagens telefonsamtal:   pappa och Mikael
Dagens tvprogram:  tv har stått på länge och massa program har varit bland annat sex and the city;)
Dagens bästa:  Jag lärde mej åka två i liften idag, haha, jag blev glad =D
Dagens sämsta: ramlade i liften en gång och en liten skit sexa skrattade åt mej...
Dagens roligaste:  Mamma, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0