Lördag

Igår var jag då i Malå med familjen och Mikael , på vägen dit upptäckte vi att vi glömmt maten, haha så vi fick fara in på ica och köpa mat där istället. Åkandet var ganska kul men om vi säger så här jag kan inte åka snowboard med jag försöker men det går inte så bra och när det inte går bra blir jag irriterad med det var kul iallafall=) 
När vi komme hem vare bara att snabb duscha sen fara vidare till Lena och Fredrik där vi firade Fredrik som fyllde 35 år, grattis grattis=) Vi fick god mat och så ägde jag linus i det där spelet man hadde när man var liten, När fiskar snurrar runt och man ska fånga dom med ett fiske spö, haha det var kul.
Efter det gick jag och Linus till Mikael och Johan. Jag och Mikael såg en film som det visade sej att båda hade sett.

Idag har jag inte gjort så mycket, sett Life of Rayen på mtv sen hare inte hänt så mycket mer, har ont i kroppen efter igår mest i armarna, jag trodde det skulle kännas mest i benen men tydligen inte, haha.
Ikväll blire att Bowla, kul kul=)


Kommentarer
Postat av: Stina

finfin biild ;)

2009-03-12 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0