I’ll return and fill that space in your heart

Idag regnade det när jag gick till skolan det måste ju bara betyda att våren och sommaren är snart här och så var det typ varmt ute också=) Idag Fyller Simon 16 år också, Grattis till honom =)
Efter skolan idag gick jag och Mikael till mej vi hade tänkt baka kladdkaka men då hade bror min bakat choklad muffins så vi åt dom istället, Mumsigt värre;) Mikael gick hem någon gång efter middan och nu har jag varit duktig och gjort lite spanska, jag hade tänkt se hockeyn som började kl 7 men då hade jag tydligen inte den kanalen så det gick inte så bra.. haha så jag satte mej framför datorn istället;) hihi




Jag Längtar Efter Sommaren!


If you dream of me
Like I dream of you
In a place that's warm and dark
In a place where I can feel the beating of your heart

Remembering your touch
Your kiss, your warm embrace
I'll find my way back to you
If you be waiting

Together again
It would feel so good to be
In your arms
Where all my journeys end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0