No one else can make me sadder but no one else can lift me high above

Goddag gott folk:) Idag fick vi sluta tidigare på sommarjobbet då for jag in på stan och köpte en tröja ( men jag ska fara in på stan i morgon och kolla om den finns i en mindre storlek) och gick om kring lite på stan, det är typ ändå ganska skönt att gå på stan själv ibland=) efter ett tag cyklade jag hemåt men på vägen hem stannade jag på ica för att köpa karlssons klister, där på ica träffade jag mormor så jag pratade med henne lite=)
Hemma lagade jag min underbara fina väska som jag fick i julklapp av stina ( en av dom bästa julklapparna jag fått!) med karlssons klister;)
Efter middan for jag och bror vidare till Krångis, var med rasmus och alexandra, vi gick till ett ställe i krångfors jag aldrig varit på fast jag bodde där i 11 år, haha.









Men nu ska jag nog gå och lägga mej för jag är TRÖÖÖTT! det var väldigt bra väder idag, hoppas det är det i morgon också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0