let's pack our bags and settle down where palm trees grow

Tjosan hejsan hoppsan=) Sommar jobbet idag var lite halvdrygt men det funkade, jag och Jakob var på öppet hus på kyrkholmen och jobbade. Vi trodde inte att det skulle komma några men det var typ 25 barn, haha, så det ar fult upp;) där vid tre gick alla som jobbar med sommarkyrka och plockade blommor till Midsommar stången coh sen fick vi fara hem. Snart är klockan 6 och då ska jag befinna mej på Coop och packa varor, kul.. nee men vi får ju pengar för det så=) när jag kommer hem blire väl att sova för jag är TRÖTT! haha, men hare bra


 



 

Kommentarer
Postat av: peder

Vad har du för sommarjobb då?? =D

2009-06-19 @ 22:38:31
URL: http://pederandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0