If you were the winter, I know I'd be the snow, Just as long as you were with me, when the cold winds blow.


Denna finaste underbara bästaste vännen har jag varit med idag=)

idag började jag kl halv 10 och jobbade till kl 12, då for jag hem ät lunch och sen träffades jag och stina på mitten;) hamnade som vanligt på stan där vi gick och shollrade, köpte glass och var almänt glada=)
sen komme vi på den underbara idén om att fara och bada men mina bad kläder var hos Mikael så vi fick fara dit först sedan vidare hem till henne och göra Middag.
Att bada kan jag säga var ganska ska mega härligt! det var bara vi där också så det var skönt.  Efter ett tag gick vi upp och for sedan vidare till ica för att köpa jordgubbar och choklad, du får själv gissa vad det blev av det;)
Efter lite problem med play stationet fick vi iallafall igång rosa the movie, en sådan där perfekt och härlig Linnéa och Stina dag helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Joo nog vare en super mega daag nog :D har saknat min bästaste kompis ;):D <3

2009-06-29 @ 07:11:53
Postat av: Peder

Verkar som du har haft det nice idag!? =D

2009-06-29 @ 16:11:17
URL: http://pedersnormalaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0