if it's cold outside,show the world the warmth of your smile

Hejsan mina vänner=) Idag efter skolan följde jag Mikael in till stan, han skulle klippa sej och jag pasade på att köpa ett armband;) efter att jag följt mikael till frisören cyklade jag hem, åt, gjorde mitt cv som tydligen skullle vara inlämnat i morgon, följde mor och bror på ica sen gick jag till Mikael ( som blev jätte fin i håret) vi kollade på massa gammla vänner avsnitt och efter en stund var jag tvungen att fara hem.
Jag har sett New moon trailern, frågan är ju om jag kommer att kunna hålla mej till november? det är ett halv år kvar till jag får se den... jag kommer börja med nedräkning snart...
Jag borde packa också för imorgon efter skolan blire att fara och äta på O´learys med klassen sen fara till varuträsk och tälta;) haha det kan bli spänande;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0