I won't cross these streets until you hold my hand

goddagens, idag på jobbet ( eller vad man ska kalla det..?) så for jag och några till på anderstorpsfotbollsskola, vi körde några lekar, pratade  om rättvisemärkt och gav dom bananaer och choklad ( dom blev då glada över chokladen det andra brydde dom sej inte om men det skulle inte jag ha gjort häller om jag var typ 6  år..) sen efter lunchen spelade jag och Sofie in våra rado shafs, haha det spårade väl lite men aja det blir kanske bra i slutändan;) Nu ikväll ska jag bara ta det lungt se tropic thunder som jon har varit så snäll och skickat till mej, tack Jon du har räddat min kväll! Hare bra drick chokla!



Imorgon börjar jag kl 12 så det blir sovmorgon för hela slanten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0