Look at this photograph Everytime I do it makes me laugh

goder afton gott folk, här sitter jag och är lite så där halft jobbigt trött... dagen har beståt av stan först med mamma sen med Johanna=) vi fikade lite på waynes innan vi gick vidare på äventur i denna stora stad;) jag gick och köpte koftan som jag såg igår så nu har jag lite ont om pengar igen, haha. Jag och Johanna kollade omkring lite och pratade massor men tilslut var jag tvungen att fara hem och senare dra vidare till 360 för att träna. Nu ska jag sätta mej framför beck, hare bra, Imorgon får jag äntligen träffa Mikael igen<3


"true love does not come
by finding the perfect person
but by learning to see an
Imperfect person perfectly"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0