I had these dreams in them i learned to play guitar maybe cross the country become a rock star

Tjoflöjt! sex and the city med stina fram till typ kl halv 5 sen blev det såklart prat i massor;) men där vid 6 tänkte vi att vi kasnke ändå borde sova lite fast vi inte var trötta, så vi tänkte att högläsning av en tråkig bok borde få oss att somna, det blev boken " polardjur" jag läste högt och stina somnade direkt, haha, och jag somnade kort där efter. kl 12 vaknade vi. Stina gjorde sej fin för att vara på vigsel och när Simon komme for jag hem. Sitter nu i mitt rum och känner att jag borde städa mitt rum.. jag lovar ingen vill gå in här, och jag som städade i måndags... men istället för att städa ska jag och Mikael gå på en liten promenix ;) hare bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0