sista dagen på jullovet..

vad har jag gjort på mitt jullov igentligen? typ inget specielt.. jag har firat jul och nyår som alla andra. Sen har jag typ inte gjort så mycket annat än att vara med kompisar, det här lovet har varit ett behövande lov att få koppla bort allt som har med skola att göra men imorgon börjas det igen... prov den 16 och en jätte tråkig bok som ska läsas...jippie.. Sen ikväll kommer jag inte kunna sova för jag inte trött överhuvud taget och så ska man upp kl kvart över 6 imorgon.. 

Kvällen var kul och har spenderats med Mikael,Simon,Stina,Jon, Viktor och jorre vi bowlade, Jag fick 65 poäng på två omgångar, stina skrattade åt mina poäng... bara för att jag var den ända som inte komme över 100 poäng. Efter bowlingen for vi och åkte skridskor fast jorre och Viktor for hem, vi åkte inte så länge för vi höll på att förfrysa sönder! ajaj vad kallt det är ute! då for jon hem och vi gick till Mikael och såg på tv och bara myste=) Simons snälla Morfar skjusade hem oss.  Nee men nu kanske man ska åtminståne försöka somna lite tidigare än 3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0