Lördag

var med stina igår då, vi bakade kladdkaka och det slutade med kladdkakesmet krig ;) haha sen satt vi framför tv:n och tjockade i oss kladdkaka och lite chips.





Idag blev det att stiga upp tidigt och kolla på olika skolor och linjer, först for vi på anderstorp och kollade på media och det lät jätte roligt, sen på musik som jag inte fattde så mycket av och sist inredning och design. Det blir nog inredning och design på kaplan skulle jag tro=)
Jag och mamma åt med mormor som jobbar där och satt och pratade lite med henne. Och nu har jag just kommit hem och ska kanske gå och städa mitt rum innan mikael kommer. Vi ska och äta middag och mormor ikväll det blir nog gott=)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha det finns inga som gör lika coola kladdkakor som vi ;) Kriig är ju som en sådan där mogen grej som ba ja och du får för oss ibland ;)men de var då kul i varje fall vill påstå att jag nog vann;);)

2009-01-19 @ 16:28:11
Postat av: stina

Hahaha det finns inga som gör lika coola kladdkakor som vi ;) Kriig är ju som en sådan där mogen grej som ba ja och du får för oss ibland ;)men de var då kul i varje fall vill påstå att jag nog vann;);)

2009-01-19 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0