Lördag och jag är sjuk

Igår var jag på bio med Mikael och såg Benjamin button den var bra och ganska anorlunda men jag frös så himla mycket! När jag komme hem och skulle gå och lägga mej satte jag på hem mjukisbyxor, långärmad och tjocksockar men ändå frös jag, jag låg och skakade i sängen , det var som att jag hade en inre jordbävning, haha.  När jag vaknade hade jag så sjukt ont i huvet! Men efter 2 alvedon och en ipren belv det ganska bra och så kännde jag mej lite drogad, haha. 
Jag har tänkt på att man blir aldrig hungrig när man är sjuk, idag har jag bara ätit lite annanas och nötter pga att mamma tvingade i mej någe.
har iallafall bara nördat tv och dator idag och det kommer jag väl att forsätta göra hela dagen...


Kommentarer
Postat av: L

Nej stackare! :( Hoppas du blir frisk snart gumman<3

2009-01-24 @ 17:22:25
Postat av: Mikael

Jag tycker synd om dig älskling :(

Hoppas du blir frisk snabbt för jag saknar dig hur mke som helst :(

Krya på dig <3

2009-01-24 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0