Goddagens

skolan var dryg som vanligt, efter skolan hade jag tänkt dra med Mikael till stan men det blev som inte så vi for hem till han istället och skulle baka men det blev som inte häller, haha. Men mackor och film blev det iallafall=) Mamma Mia, undrar hur många gånger jag har sett den?
Men sen efter middan blev mikael inge bra och hade tydligen feber så då sa jag att han skulle lägga sej och sova så han blev bättre och förhoppningsvis kommer till skolan i morgon, annrs blir jag inge glad...  Lina var sjuk idag jag hoppas hon är frisk till i morgon.
Men då efter som jag inte kunde vara med Mikael som planerat såvar jag med stina, det blir mer och mer sällan vi är med varandra nu.. inte bra, men det ska det bli ändring på, vi hade iallafall en lite halv tokig kväll som vanligt ;)


Kommentarer
Postat av: stina

HAHA aa halvtokiga det är som vi i ett nötskal de ;) men du jag tycker vi skaffa den dära coola listan höredu;)

2009-01-20 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0