Onsdag

Idag efter läset komme suke och tog min Mikael ifrån mej, inte snällt, han skulle tydligen stå i cafeterian idag. Så jag fick gå och se till att han gjorde någe vettit på mina raster. På bilden i dag kunde pia inte sluta prata! Det var helt sjukt...

Vi trodde vi skulle missa spanskan i morgon pga att vi ska se flugornas herre men tydligen inte, aja den var inte så jätte svår i veckan.

När jag slutade komme Linus fram och sa att han hade tappat husnyckeln i morse och hade inte hittat  den så vi skulle inte kunna få oss in hemma... Då ringde jag till Mikael och frågade om jag fick komma dit eftersom annars skulle jag behöva stå ute på min bro och frysa till kl 5.  Så jag for dit och vi pluggade lite teknik men det gick inte så bra för på förklaringen av alla hamare hade han skrivit "går att hamra med" haha. Men nu äre mat sen träning=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :P, g var oseriös på lektionen

2009-02-12 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0