Onsdag

Linnéa har köpt en bärbardator! =D Men jag har inte kunnat sitta vid den än men pappa ska fixa den ikväll ( virus skydds shafs..) Annars händer det inte så mycket i mitt liv.. eller nationella har börjat nu, vi hade läs förståelse igår och i morgon är det uppsatts, jag är typ nervös, jag kommer få hjärnsläpp när jag sitter där och ska skriva någe... och så är det i 2 och en halv timme också.. men aja jag över lever=)
Ska kanske på stan men Mikael i morgon också det kommer bli kul, jag ska tvinga på han massa kläder som jag tycker är snygga, haha.
Vi är lediga på fredag och måndag så det är lång helg, hur skönt som helst!

Mamma ska ha främande här ikväll så jag måste städa mitt rum, jobbigt jobbigt men men det måste göras.
Nee nu ska jag ringa stina och höra vad en felur som hon håller på med=)


Kommentarer
Postat av: stina

hehe söt bild de är ju typ du och mikal ;) du står på tåå ;)

2009-02-04 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0