Once you´ve had a taste of perfection

Sitter här och har ingen att prata med på msn för alla har gått och lagt sej så det kanske jag också borde göra. Men det kan jag inte för pappa har tagit över toan så jag måste vänta ett tag. 
På träningen fick vi lära oss en ny dans som typ var svår men om jag nöter den kommer jag nog att kunna den tillslut=) Men jag var tvungen att sätta mej efter ett tag för jag blev skakig och det ville aldrig gå över! Dom gick igenom någe som jag hade velat vara med på eller det hade varit bra om jag hade varit med men jag fick nöja mej med att sitta på sidan och försöka hänga med i huvet istället.
Efter träningen fick jag en liten bit av Chokladkaka för mamma har tjejmiddag och det blev över lite efterrätt till mej, gott gott=)
Men jag råkade stötta i med armen i hallonen som var på toppen hela tiden så det kan finnas lite hallon rester på min arm men jag orkar inte kolla just nu.. haha.


Pappa har inte fixat datorn än för han var tvungen att fara till jobbet tvärt så han kanske hinner det imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0